Wymiana, zwrot, reklamacja towaru

Zwrot
 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który był dołączony do przesyłki. W sytuacji gdy nie posiadasz tego dokumentu, możesz pobrać go klikając tutaj.
W formularzu wypełnij dokładnie wszystkie pola, upewnij się, że dobrze wpisałeś swój numer konta na który zwrócimy twoje pieniądze.

 

Towar zapakuj, dołącz do środka formularz i wyślij przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
RENA-POL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
ul. Przewodnia 11A
93-419 Łódź

Nie przyjmujemy paczek, które zostały wysłane do nas za pobraniem, usługą e-przesyłka lub doręczonych do paczkomatów. Koszt odesłania zwracanego towaru pokrywa kupujący. Zwrot kosztów towaru nastąpi niezwłocznie, nie pózniej niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki do magazynu. Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Reklamacje

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji towaru prosimy o wypełnienie formularza reklamacji, który był dołączony do przesyłki.
W sytuacji gdy nie posiadasz tego dokumentu, możesz pobrać go klikając tutaj.
W formularzu wypełnij dokładnie wszystkie pola. Zaznacz na nim, które towary reklamujesz oraz podaj powód reklamacji.

Rozpatrzenie sprawy może zająć nam 14 dni. Poinformujemy Cię gdy podejmiemy decyzję.

Mamy nadzieję, że cały proces przebiegnie bezproblemowo i satysfakcjonując dla każdej ze stron

Wymiana

W sklepie Rena-Pol.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.